Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2009

Δημόσια Τάξη

Καλώς ήλθατε στην παράνοια. Αυτό θα πει πετυχημένος ανασχηματισμός. Βγάζω τα καθάρματα και βάζω άλλα καθάρματα, που είχα βάλει στην άκρη, για να ξεχαστούν οι βρωμιές τους και τώρα επανέρχονται για να σώσουν το κύρος αστυνομίας, οικονομίας κλπ. Κι αντί να βάλω το Μαρκογιαννάκη στη φυλακή, γιατί μαζί με τον Κεφαλογιάννη κάνανε διαγωνισμό, ποιος θα αποφυλακίσει περισσότερους εγκληματίες, τον κάνω υπουργό δημόσιας τάξης. Τι άλλο θέλετε να σας κάνω; Δε σας ξηγήθηκα; Σας είπα ότι για το Βατοπαίδι την ευθύνη την παίρνω όλη εγώ.
Εντάξει, το καταλάβαμε. Για όλη αυτή την κατάντια, το ξεπούλημα, τη λαμογιά, τη γιγάντωση της εκκλησίας, φταις εσυ. Ναι, αλλά μη βάζεις τελεία. Προχώρα το λίγο παραπάνω. Τι "παίρνω την ευθύνη" σκέτο; Βάλε και κάτι στο τελείωμα. Υπάρχουν τόσα πράγματα να πεις:
1) "Παίρνω την ευθύνη και παραιτούμαι"
2) "Παίρνω την ευθύνη και με παραπέμπω στη δικαιοσύνη ως προδότη, γιατί έχω ξεπουλήσει τις ΔΕΚΟ σε πολυεθνικές και τη γη στους παπάδες"
3) "Παίρνω την ευθύνη κι επειδή ντρέπομαι, που θα μείνω στην ιστορία ως ένας πρωθυπουργός, που δε βελτίωσε τη χώρα σε κανένα τομέα, αυτοκτονώ"
4) "Παίρνω την ευθύνη για το ότι έχει χωριστεί η Ελλάδα στα δύο κι έχουμε εκατέρωθεν πυροβολισμούς, ξύλο, θάνατο, φωτιά και πάω σ' εκλογές"

Μη μου χτυπάς το χέρι στο τραπέζι και μου το παίζεις σωστός και ντόμπρος και αναλαμβάνω τις ευθύνες μου, ενώ δεν έχεις αναλάβει ποτέ ούτε μία. Άσε τις ευθύνες να τις αναλάβει κανένας που να ξέρει τι είναι και τι σημαίνουν.

Ο Μαρκογιαννάκης ας πούμε. Αμέσως άλλαξαν όλα. Δέστε το βιντεάκι από το TVXS και βγάλτε τα συμπεράσματά σας...

Το βιντεάκι είναι από το tvxs.gr

1 σχόλιο:

  1. Είναι εντυπωσιακό πως ο Μαρκογιαννακης έδειξε «έργο» τόσο γρήγορα στη δημόσια τάξη. Παλιά μου τέχνη κόσκινο, κλείστε τους τις κάμερες και βαράτε τους. Προσοχή στις άναρχο-γριές μην σας ξεγελάει η ηλικία τους. Είναι επικίνδυνες οι γριές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν κρατιέμαι! θελω να σχολιάσω τώρα!