Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Νομική: Ο τάφος του ασύλου

Συνεχίζοντας στο πνεύμα της προηγούμενης ανάρτησης, θα πω ότι η αριστερά ξεφτυλίζεται με αυτές τις κινήσεις. Αποφασίσανε κάποιοι ¨αγωνιστές¨ να βάλουν τους δυστυχισμένους τους μετανάστες μπροστά, να τους νοικιάσουν πούλμαν, να τους αγοράσουν εισιτήρια και να τους πάνε να τους αφήσουν στο χωράφι του παππού τους, στη Νομική. Όλοι αυτοί που έχουν πάρει εργολαβία τους μετανάστες αν δεν είναι υποκινούμενοι, τότε ειναι τρομερά ηλίθιοι και άχρηστοι γι᾽αυτό που έχουν αναλάβει εργολαβικά να κάνουν.
Για να μην ξεχνάμε τ᾽αυτονόητα, πρέπει να πούμε ότι όντως οι μετανάστες ζουν μια κόλαση στη χώρα μας, όπως άλλωστε κι εμείς οι ίδιοι. Εννοειται ότι είναι επιτακτική ανάγκη να αλλάξει κάτι. Αλλά οι δήθεν αγωνιστές του σήμερα δε θέλουν να βουτήξουν το δαχτυλάκι τους στο νερό. Αυτό θα το κάνουν άλλοι. Αυτοί είναι εκεί για να τους σπρώξουν.
Απ᾽όσο γνωρίζω η μεταναστευτική πολιτική της χώρας δεν πηγάζει από τη Νομική στη Σόλωνος. Πηγαίντε τους λοιπόν στο υπουργείο εσωτερικών ή στο εξωτερικών ή κάπου που να έχει σχέση με το πρόβλημά τους. Εγώ δεν δέχομαι ότι μπορεί ο οποιοσδήποτε άλλος, εκτός από τους φοιτητές, να κάνει κάτι τέτοιο σ´ένα πανεπιστημιακό χώρο. Υπάρχουν πολλές δυσαρεστημένες ομάδες πληθυσμού αυτή τη στιγμή στη χώρα. Δε γίνεται να πιάσουμε όλοι από ένα πανεπιστήμιο και να το κλείσουμε για πάρτη μας.
Η μία δικαιολογία είναι ότι οπουδήποτε αλλού θα τρώγανε ξύλο. Επηρεασμένοι είμαστε όλοι από την εικονική πραγματικότητα μου φαίνεται. Ακόμα κι οι αριστεροί θελουν να αγωνίζονται εικονικά, μην τυχόν κι ανοίξει καμιά μύτη. Να πολεμήσουμε, ν´αντισταθούμε, αλλά μη φάμε και καμιά σφαλιάρα. Αν κύριοι εργολάβοι των μεταναστών θέλετε τόσο πολύ να τους βοηθήσετε, πηγαίνετέ τους σ´ένα οποιοδήποτε εγκαταλελειμμένο κτίριο και καθίστε απ᾽έξω να τους περιφρουρείτε να μην τους πειράξει κανένας.
Αν αύριο αποφασίσουν οι αριστερόχειρες ή οι Βησιγότθοι ή οι μπασκετμπολίστες ότι αδικούνται σ᾽αυτή τη χώρα, μπορούν να καταλάβουν το Πολυτεχνείο και να διεκδικήσουν τα αιτήματά τους.
Νομίζω ότι μ´αυτή την κίνηση έγινε σε μια μέρα αυτό που οι δεξιοί κι οι ακροδεξιοί παλεύουν τόσα χρόνια. Φτάσανε τον Έλληνα στο σημείο να εύχεται την κατάργηση του ασύλου.

8 σχόλια:

  1. Έχεις δίκιο – δυστυχώς – για την ξεφτίλα της αριστεράς, την υποκίνηση, τους εργολάβους. Από τη μία δε θα μπορούσε να γίνει αλλιώς γιατί οι συγκεκριμένοι άνθρωποι δεν μιλούν από καθόλου καλά έως καθόλου την ελληνική, οπότε δεν έχουν άλλο τρόπο παρά μέσω κάποιων ελλήνων. Από την άλλη κάποιοι – όχι όλοι – από τους «αλληλέγγυους» είναι κοράκια, χρησιμοποιούν τη δυστυχία αυτών των ανθρώπων προς ίδιο όφελος.

    Δεν έχεις δίκιο όμως για το άσυλο. Το πανεπιστημιακό άσυλο υπάρχει για να στεγάζει τα κοινωνικά-πολιτικά δικαιώματα όλων των ανθρώπων. Και για να στεγάζει πολιτικούς πρόσφυγες. Οι συγκεκριμένοι άνθρωποι μπορεί να μην είναι πολιτικοί πρόσφυγες – αν και κάποιοι από αυτούς ίσως είναι – με άμεσο τρόπο, είναι όμως με έμμεσο. Είναι τα θύματα μιας παγκόσμιας οικονομικής πολιτικής απάνθρωπης, δολοφονικής, απαράδεκτης. Άρα είναι στην ουσία κι αυτοί πολιτικοί πρόσφυγες. Μπορεί να ονομάζονται οικονομικοί μετανάστες αλλά στην ουσία παλεύουν για το δικαίωμά τους στη ζωή – βασικό «πολιτικό» δικαίωμα. Και ναι, αν μια μέρα οι αριστερόχειρες, οι Βησιγότθοι ή οι μπασκετμπολίστες αποκτήσουν τέτοιο πρόβλημα να καταλάβουν κι αυτοί τα πανεπιστήμια και να γαμηθεί το σύμπαν. Αλλά δεν είναι εκεί το ζήτημα.

    Το ζήτημα είναι πως η κυβέρνηση, οι «προοδευτικές» παρατάξεις και τα μίντια εστιάζουν στο «πού» για έναν απλούστατο λόγο: για ν’ αποφύγουν ν’ ασχοληθούν με το ζήτημα στην ουσία του. Και το παίζουν πολύ καλά το παιχνίδι τους. Ακόμα και άνθρωποι σαν εσένα πέφτουν στη λούμπα. Η πλειοψηφία του ελληνικού λαού πέφτει στη λούμπα. Οι περισσότεροι γιατί ούτως ή άλλως είναι ρατσιστές και τους βολεύει πολύ να ωρύονται περί καταπάτησης του ασύλου. Το «πού» λοιπόν είναι το ζήτημα. Το «γιατί» το προσπερνάμε, κάνει τζιζ. Το ό,τι η πλειοψηφία της πανεπιστημιακής κοινότητας είναι μαζί τους επίσης το προσπερνάμε. Το ό,τι ο σύλλογος φοιτητών και καθηγητών στη Νομική συνεδρίασε και τους παραχώρησε το χώρο – ο οποίος σημειωτέον, δε χρησιμοποιείται για καμία άλλη δραστηριότητα αυτή τη στιγμή – επίσης το προσπερνάμε. Και εστιάζουμε στο άσυλο γιατί τώρα είναι μια πολύ βολική στιγμή για να το καταργήσουμε. Και τότε δε θα υπάρχει τίποτα να εμποδίζει το κράτος και το παρακράτος να δολοφονεί εν ψυχρώ τους «εχθρούς» τής χώρας και της νομιμότητας. Τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν πιστευω οτι οποιοσδηποτε εχει καποιο πολιτικο ή κοινωνικο προβλημα, εχει αυτοματα το δικαιωμα να κανει καταληψη σ' ενα πανεπιστημιο.

    Το να πας να κρυφτεις σε μια αναταραχη ειναι αλλο, το να πετας σκοτωνεις απο κει ειναι αλλο και το να το καταλαμβανεις για να περασεις το μηνυμα σου ειναι αλλο.

    Αυτο που ειναι εξοργιστικο ομως ειναι το ποσο απροκαλυπτα επιφανειακη εμφανιζεται η αριστερα και παλι. Και εξηγουμαι: αυτο το προβλημα εμφανιστηκε πολλα χρονια πριν, οπως και στεκια μεταναστων και επιτροπες κοινωνικων δικαιωματων κλπ. Πως δειχνουν το ενδιαφερον τους οταν τους πανε ξαφνικα σε ενα χωρο, ξεροντας οτι η κουβεντα αυτοματα θα γυρισει στο πολιτικο ασυλο; Τι ακριβως περιμεναν οτι θα πετυχουν;

    Ή μηπως αυτος ηταν ο στοχος; Η αναμπουμπουλα;
    Το οποιο δε με χαλαει σαν ιδεα, αλλα μπορουσε να επιτευχθει αλλιως. Οι καιροι επιβαλλουν ηρωισμο, οχι κωλοτουμπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. απλά γιατί δεν το φαντάστηκαν. όχι, ο στόχος δεν ήταν η αναμπουμπούλα. αυτό που έγινε ήταν μια λάθος κίνηση, λάθος επιλογή χώρου, που γύρισε μπούμερανγκ.

    διάβασε αυτό
    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=245619

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κι αυτό. άσχετο με τα τωρινά συμβάντα, πολύ σχετικό με το άσυλο.

    http://www.iospress.gr/mikro2009/mikro20090418.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταρχήν την απόφαση οι μετανάστες την πήραν μόνοι τους, την απόφαση δηλαδή για απεργία πεινας και για την μεταφορά τους στην Αθήνα, δηλώνοντας έτσι το κεντρικό χαρακτήρα των αιτημάτων τους που είναι νομιμοποίηση όλων των μεταναστών.
    Φυσικά και είχαν την λογική πόλωσης θέλοντας έτσι να κάνουν γνωστά σε όλη την ελλάδα τα αιτηματά τους.Η νομική μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για κέντρο του αγώνα τους με ενημέρωση.εύκολη πρόσβαση απο αλληλέγγυους,φορείς οργανώσεις ατομα και φυσικά μακριά απο την αστυνομία
    Δεν ήξερα γιαυτήν την κινηση μέχρι την προηγούμενη μέρα πριν φύγουν απο την κρήτη.Θέλησα ενημερώθηκα και απο την πρώτη στιγμή έδωσα την συμπαράσταση μου.Σε καμία περίπτωση όμως δεν τους θεώρησα πρόβατα "να βάλουν τους δυστυχισμένους τους μετανάστες μπροστά, να τους νοικιάσουν πούλμαν, να τους αγοράσουν εισιτήρια και να τους πάνε να τους αφήσουν στο χωράφι του παππού τους, στη Νομική" πράγμα που τους υποτιμά και μάλιστα χυδαία κατα την αποψή μου.
    Όσο για το άσυλο,μάλλον αυτό είναι καλό μόνο όταν δεν χρησιμοποιείται γιατί σε περιπτώσεις όπως την συγκεκριμένη οι φασίστες λυσσάνε ενώ οι "δημοκράτες" κουνανε το κεφάλι και βρίζουν την αριστερά που τους δίνει αφορμή ξανά για να ανοίξει αυτή η συζήτηση.Το άσυλο δεν χαρίστηκε αλλα κατακτήθηκε μέσα απο αγώνες του φοιτητικού και λα'ι'κού κινήματος ενάντια σε αυτούς που τότε και τώρα το υπονομεύουν.Οι αγώνες αυτοί είχαν στόχο να εμποδίσουν την αστυνομία, τους εισαγγελείς και κάθε είδους απόβρασμα (φασίστες-υπόκοσμος)να παρεμβαίνουν στις αποφάσεις και στις διαδικασίες των φοιτητικών συλλόγων όπως γινόταν την περίοδο της Χούντας.Το να μπορεί κάθε καταπιεσμένο και κυνηγημένο κομμάτι της κοινωνίας να αξιοποιεί το άσυλο για την οργάνωση και περιφρούρηση της αντίστασής του ήταν, είναι και παραμένει η πραγματική του σημασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τυχαινει να γνωριζα την κινηση πολυ πριν γινει κι επειδη τυχαινει να ζω στην Κρητη, ξαναλεω οτι ηταν 100% υποκινουμενη από εργολάβους της ευαισθησίας και της προοδευτικότητας.
    Απ' αυτούς που θέλουν να κάνουν ομελέττα με τα αυγά των άλλων. Απ' αυτούς που κάνουν τον πούστη με ξένο κώλο για να γίνω πιο κατανοητός.
    Απ' αυτούς που θέλουν να χωρίζουν τον κόσμο. Ή είσαι μαζί μας ή είσαι φασίστας. Ή είσαι μαζί μας ή είσαι συντηρητικός.
    Κανένας άνθρωπος και κανένας λαός δεν είναι πάντα κακός ή παντα ανεκτικός ή πάντα προοδευτικός. Αν λοιπόν κοιτάξουμε πέρα από τις κομματικές μας παρωπίδες και ψάξουμε γιατί και πως μετακινούνται και αλλοιώνονται οι πληθυσμοί, θα δούμε ότι τα πράγματα δεν είναι πάντα όπως τα παρουσιάζουν. Αλλά αυτό έγκειται στην προσωπική διάθεση του καθενός να ψάχνει και να αντιλαμβάνεται τα πράγματα. Αν κάποιος μιλαέι, διαβάζει, ακούει ότι του λέει το κόμμα του, αυτομάτως γίνεται ένας μικρός φασιστάκος, που δεν επιτρέπει στον άλλο την παραμικρή απόκλιση από τις εντολές του κόμματος.
    Προσωπικά δε θεωρώ τον εαυτό μου συντηρητικό και ξενοφοβικό. Πάντα συμπεριφέρομαι σε όλους τους ανθρώπους σαν να είναι άνθρωποι και μάλιστα συμμετέχω σε μια ομάδα που βοηθάει εθελοντικά τους άπορους (μετανάστες και μη). Παρ' όλα αυτά μ' αρέσει η χώρα μου και η γλώσσα μου και στεναχωριέμαι όταν όλοι μιλάνε και γράφουν greeklish ή όταν κατεβαίνω στο κέντρο και ακούω όλες τις γλώσσες του κόσμου εκτός από τη δική μου. Προοδευτικός φασίστας ή Συντηρητικός αριστερός;
    Το θέμα όμως είναι πως αντιλαμβάνεται κανείς το θέμα της παιδείας γενικότερα και το θέμα του ασύλου ειδικότερα. Συνεχίζω να μη δέχομαι ότι είναι δικαίωμα του καθενός να κλείνεται στο Πανεπιστήμιο αν νομίζει ότι απειλείται. Δηλαδή αν ξαφνικά οι Χρυσαυγίτες θεωρήσουν ότι απειλούνται και υπονομεύονται, έχουν το δικαίωμα να καταλάβουν το πανεπιστήμιο; Κι αν όχι με ποια κριτήρια; Πρέπει να πάρουν το ΟΚ από καποιο φόρουμ;
    Το θέμα είναι ότι η αριστερά θέλει μονο να σηκώνει σκόνη. Δεν είναι ότι δεν εχει τα αρχιδια να πει οτι θελει ανατροπή, είναι οτι στην ουσια δεν τη θελει. Όσοι θελουν ανατροπες ξεσηκωνονται, και παλιοτερα και προσφατα. Ολα τ' αλλα ειναι λογια ν' αγαπιομαστε και να πινουμε κανενα καφε με τους συντροφους να λεμε καμια μαλακια να περναει η ωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για να έρθουν κάποιοι άνθρωποι να αποφασίσουν Απεργία Πείνας δηλώνοντας ότι θα φτάσουν μέχρι τον θάνατο πρέπει να σκεφτείς τον λόγο και ποιά κατάσταση τους έφερε στην απόφαση αυτή.Ξαναλέω ότι δεν πρέπει να υποτιμάμε τους ανθρώπους αυτούς.Έχουν θέληση, τσαγανό και εμπειρία αφού προέρχονται απο χώρες είτε με δικτατορικά καθεστώτα είτε απο εμπόλεμες ζώνες.
    Σίγουρα όμως χρειάζονται και πολιτική κάλυψη απο φορείς εδώ στην Ελλάδα.Αυτή την ανέλαβε να τους την παρέχει το φόρουμ μεταναστών στα χανιά (αφού μένεις κρήτη θα σου είναι γνωστό για την δράση του) σε πρώτη φάση,αρκετός κόσμος που ήξερε το εγχείρημα και βοήθησε και έπειτα η αριστερά (όχι όπως θα έπρεπε εκτός απο κάποιες εξαιρέσεις).Θα πρέπει να είσαι το λιγότερο άσχετος,αν όχι αφελής να πιστέυεις ότι υπάρχει κόμμα ή οργάνωση στην αριστερά που να μπορεί να πεισει,πρώτα,τους 300 να πάνε σε απεργία πείνας, έπειτα στην νομική κτλ.Οι άνθρωποι αυτοί υπάρχουν και δουλεύουν στην ελλάδα για 5-6 χρόνια και πάνω.Έχουν οικογένειες,παιδιά, φίλους έλληνες.Θέλουν μόνο να έχουν χαρτιά,όνομα, να υπάρχουν δηλαδή.Να μπορούν να συναναλάσσονται με το δημόσιο,να κολλάνε ένσημα.Για μένα έχουν το δικαίωμα αυτό και γιαυτό τους συμπαραστέκομαι όπως όλοι έχουν το δικαίωμα στην υγεία,γιαυτό συμπαραστεκόμαστε στις απεργίες των γιατρών,των εργαζομένων στις συγκοινωνίες,στους συμβασιούχους των δήμων,στους εργαζόμενους στην ιντρακόμ στα ναυπηγεία σκαραμαγκα στους κατοίκους της Κερατέας.(Μάλλον πως δεν κοιμούνται τελικά εδώ στην ελλάδα)
    Δικαίωμα ακόμα έχεις να μην είσαι σε κόμμα ή σε κάποια οργάνωση εφόσον δεν θέλεις.Έχεις όμως το δικαίωμα να βρίζεις χυδαία όποιον θελήση να κάνει αυτήν την επιλογή;Όχι!Ούτε σου δίνει το δικαίωμα να στέκεσαι πάνω απο αυτούς και με ύφος χίλιων καρδιναλίων να τους κουνάς το δάκτυλο.Μάλιστα όταν η προτασή σου είναι εθελοντική εργασία!
    Όσο για το άσυλο και τους φασίστες θα σου απαντήσω με δυο τρόπους.1)Όπως είπε και ο πρύτανης του παντείου "οι ιδέες σου σε βάζουν στο άσυλο" και εάν οι ιδέες αυτές κυρήσουν μίσος,ρατσισμό,μισαλοδοξία και νοσταλγία για τον χίτλερ τότε στο άσυλο μπαίνεις με 2)την συνοδία της αστυνομίας,των ματ, φουσκωτών ή με τσεκούρια όπως είχε κάνει πιό παλιά νυν βουλευτής (χα, η "δημοκρατία μας" τον έβαλε και στο κοινοβούλιο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επειδη σου ειπα οτι ξερω τι εγινε πολυ πριν το μαθετε εσεις, σε πληροφορω οτι τετοια ιατρικη καλυψη δεν την εχουν ουτε στο Ωνασειο. Πριν λοιπον φυγουν απο δω οι μεταναστες τους εγιναν ατελειωτες εξετασεις και τους παρακολουθουσαν δεν ξερω κι εγω ποσοι γιατροι, και το ιδιο συμβαινει και στην Αθήνα (και αυτο δεν ειναι αποψη, ειναι γεγονος). Γι' αυτο το να λες οτι θα φτασουν σε θανατο μου κανει λιγο σε υπερβολες τυπου Πρετεντερη.
    Και αυτο ειναι το προβλημα της κοινωνιας (και βαζω και τον εαυτο μου μεσα) Θελω να κανω απεργια πεινας, αλλα οχι να πεθανω κιολας, θελω να συγκρουστω με το συστημα, αλλα οχι να φαω και ξυλο, θελω ν΄αλλαξω τον κοσμο, αλλα οχι και τον εαυτο μου.
    Μου γραφεις οτι πρεπει να ειμαι ασχετος ή αφελής να πιστευω οτι υπαρχει κομμα ή οργανωση να μπορει να τους παρακινησε για τη Νομικη. Ειμαι σιγουρος οτι οποιος πιστευει οτι δεν παρακινηθηκαν, δεν ειναι ασχετος ή αφελής, θελει απλα να παραπληροφορησει.
    Σου ξαναλεω, οτι βοηθαω εθελοντικα τους μεταναστες (χωρις να μου λεει καποιο κομμα τι πρεπει να κανω και τι να λεω) και ξερω τα προβληματα τους και ποσο δικιο εχουν.
    Αυτο που δε δεχομαι ειναι οτι οποισδηποτε μπορει να κανει καταληψη στο πανεπιστημιο.
    Και σε ξαναρωταω ευθεως και θα προτιμουσα μια ευθεια απαντηση και οχι τυπου "οι ιδεες σου σε βαζουν στο ασυλο":
    Εαν αυριο η Χρυση Αυγη κηρυχθει παρανομη και οι φασιστες θεωρησουν εαυτους αδικημενη μειονοτητα, εχουν το δικαιωμα να καταλαβουν το Πανεπιστημιο και αν ναι, θα τρεξεις να τους συμπαρασταθεις; Εμενα η αποψη μου ειναι ξεκαθαρη: Οχι δεν το εχουν το δικαιωμα, ουτε αυτοι, ουτε οι αριστεροχειρες, ουτε οι μεταναστες.
    Και ναι, πιστευω οτι εχω το δικαιωμα να βριζω ολους αυτους που εκμεταλλευονται τον κοσμο, αδιαφορωντας για το κοινο καλο, που ενδιαφερονται μονο για το μικροκομματικο τους συμφερον. Εχω δικαιωμα να βριζω τους ξεφτιλισμενους που ηταν στην πορεια για το Γρηγοροπουλο και φωναζε ο καθενας τα συνθηματα του κόμματός του (ουτε μια φορα δεν φωναξαν κατι μαζι), εχω δικαιωμα να βριζω τους συνδικαλιστες με τις off shore. Εχω δικαιωμα να βριζω τα εξωκοινοβουλευτικα σχηματα που κανουν τα παντα για να μπουν στη βουλη, που βριζουν το συστημα και τις εκλογες και μολις παρουν ψηφους το διαφημιζουν, εχω δικαιωμα να βριζω ολους αυτους που δεν κανουν τιποτα απο μονοι τους, πρεπει ολα να τα υπαγορευει το κομμα. Εχω προβλημα με τους κολλημενους γενικως. Και θεωρω οτι αν καποιος μιλαει ολη μερα με τους συντροφους απο το κομμα, διαβαζει την εφημεριδα του κομματος, τρεχει οπου τον στελνει το κομμα, στο τελος γινεται ενας κολλημενος. Και για μενα δεν εχει διαφορα αν θα κολλησεις με τη θρησκεια, την ομαδα ή το κομμα. Και παλι κολλημενος θα εισαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν κρατιέμαι! θελω να σχολιάσω τώρα!